Klubjakke Holbæk Tri

- husk at angive str. i kommentar til tilmelding-

Vi har i bestyrelsen besluttet, at vi skal have os en klubtrøje, så vi kan genkende hinanden på gaden, til stævner og andre arrangementer.

Det er en lækker blå hoodie/jakke fra Fusion med lynlås foran. Der kommer til at stå Holbæk Tri med nyt logo, et lille foran og et større på ryggen.

Alle der køber inden 2. september vil få jakken til en introduktionspris på 300 kr. (butiksprisen er 900 kr.). Efter denne dato vil jakken kunne købes til klubpris for 500 kr.

For at købe jakken til introduktionspris går du på Klubmodul via holbaektri.dk (samme sted hvor du melder dig på hold). Her ligger der en tilmelding til Fusion hoodie - vælg str. og betal med det samme.

Jeg har lagt et link til Fusions hjemmeside, så kan I gå ind og kigge på "bedre" billeder af jakken og beskrivelse, samt benytte størrelsesguiden.

Til info er jeg (171cm og 63 kg) en kvinde small, Kim (185 cm, 70 kg) og Michael (174cm og 72kg) er en herre medium. Hvis I er i tvivl om størrelsen, kan I gå ned i Holbæk Intersport og få hjælp til at vurdere den og eventuelt prøve en eller anden overdel fra Fusion.

- husk at angive str. i kommentar til tilmelding-

02.09.2020